domingo, 2 de marzo de 2008

BASTADAS DE CADA DÍA 2.

Vou plasmar aquí unhas novas bastadas, todas empesan por "Me cajo en ...", pero vou a obviar as que xa conosemos todos ou escoitamos máis frecuentemente, pois para iso, ya vos poño ao final deste artículo un link dun paisano cabreado que en dous minutos "fai de vientre" máis de cincuenta veces, ¡incríble!. Asi que sólo poño as menos escoitadas:

Me cajo en Sen Dios.
Me cajo no sementerio.
Me cajo nos Santos todos que alumbran no sementerio.
Me cajo no verse que che avalou.
Me cajo na chispa.

Seica son un pouco fuertes, pero quen non oeu aljunhas destas animaladas. Xa sei que si sólo poñemos bastadas neste blog, daráse unha imaxen distorsionada da nosa fala e costumes e da nosa cultura, por iso prometo máis adiante contar outras anécdotas e expresións menos brutais, máis cultas e enxebres, e por si me olvidei de aljhún "Me cajo...", deixovos o link de Youtube do fulano do hormijón, a este paisano noso si que non se lle olvida ninjún "Me cajo...":

http://www.youtube.com/watch?v=ledvcmW337Q

Por ahora isto échevos o que hay.

No hay comentarios: